System zarządzania zgłoszeniami

Sprawnie działający system zarządzania zgłoszeniami jest nieodzownym narzędziem dla firm, prowadzących efektywną informatyczną usługę wsparcia technicznego. System stanowi część naszej strony internetowej, do której nasz klient otrzymuje dostęp w momencie podpisania umowy na usługę informatyczną w abonamencie lub na przedpłatę. Po zalogowaniu się do konkretnego systemu możliwa jest pełna obsługa zgłoszeń. Dodatkowo, system umożliwia klientowi generowanie raportów na temat bieżących problemów, które pojawiają się w trakcie naszych działań oraz na podstawie operacji, które były wykonywane w przeszłości. Dzięki temu, możliwe jest wygenerowanie różnych, użytecznych statystyk.


System zarządzania zgłoszeniami wykorzystywany przez naszą firmę to Helpdesk od firmy Components Lab.


Proponowane przez naszą firmę profesjonalne usługi informatyczne pozwalają na sprawne zarządzanie wszystkimi sprawami, związanymi z obsługą IT w Państwa przedsiębiorstwie.

Nasze rozwiązania IT idealnie sprawdzą się w posprzedażowej obsłudze klienta, na przykład przy rejestracji zgłoszeń.


Z przyjemnością służymy praktyczną poradą i z chęcią zaproponujemy najlepiej dopasowane do Państwa potrzeb rozwiązania IT.


W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

/index.php?option=com_content&view=article&id=19&Itemid=190