Opieka IT przedpłata

 

  • pełna paleta usług informatycznych
  • pełna kontrola wydatków
  • usługa dostępna bezterminowo
  • stan usługi dostępny on-line
  • zgłoszenia telefonicznie lub on-line

Opieka IT abonament

 

  • działania proaktywne
  • gwarantowany czas reakcji
  • z góry ustalona ilość godzin pomocy na miejscu i zdalnej
  • niewykorzystane godziny przechodzą na następny okres rozliczeniowy
  • zgłoszenia telefonicznie lub on-line 
  • generowanie raportów z obsługi zgłoszeń
  • podgląd stanu usługi on-line

Opieka IT efekt

 

  • z góry określona cena i czas realizacji wdrożenia czy zleconego nam zadania na podstawie wcześniej przygotowanych analiz i konsultacjach z klientem

Outsourcing IT

Przejmując opiekę nad infrastrukturą informatyczną naszych partnerów gwarantujemy jej poprawne funkcjonowanie. W pełni zdajemy sobie sprawę z tego, jak krytyczna i ważna dla sprawnego funkcjonowania firmy jest to dziedzina. Nasze działania w ramach outsourcingu IT mają na celu uzyskanie jak najwyższej niezawodności i efektywności, tak aby uniknąć jakichkolwiek przestojów.


Dokonujemy audytów i - jeżeli jest taka potrzeba - projektujemy i tworzymy odpowiednią infrastrukturę od nowa - w pełni dostosowaną do potrzeb klienta. Zawsze działamy tak aby wykorzystać wcześniejsze nakłady pieniężne, a jeśli jest to niewystarczające, pomagamy klientowi zrozumieć jakie dalsze inwestycje są wymagane aby jego dotychczasowa infrastruktura służyła lepiej.


W ramach potrzeb klienta wdrażamy dodatkowe rozwiązania takie jak telewizja przemysłowa czy nowoczesne systemy komunikacji oparte na technologii VOIP. Outsourcing IT firmy proRADA z Warszawy to doskonała propozycja zarówno dla dużych, jak i dla małych przedsiębiorstw.

Zakres usług

Dla wielu firm outsourcing IT jest sposobem na odciążenie własnych pracowników od zajmowania się sprawami związanymi z komputerami, siecią oraz innymi aspektami technicznymi. Firma proRADA z Warszawy zapewni Państwu pełen komfort współpracy i pozwoli na skupienie się na bieżącym działaniu przedsiębiorstwa bez konieczności koncentracji swojej uwagi na kwestiach informatycznych.

Oto zakres realizowanych przez nas usług w ramach outsourcingu IT:

 

  • kompleksowa kontrola nad komputerami PC, notebookami oraz urządzeniami mobilnymi;
  • administrowanie różnego rodzaju urządzeniami sieciowymi, routerami oraz mostami;
  • kontrola drukarek oraz pozostałych urządzeń peryferyjnych w firmie;
  • zarządzanie siecią komputerową i telefoniczną;
  • administrowanie serwerami Microsoft Windows oraz Linux;
  • permanentny, zdalny monitoring najważniejszych elementów systemów informatycznych;
  • ochrona antywirusowa;
  • usuwanie awarii systemów informatycznych;
  • archiwizacja danych;
  • doradztwo i konsulting informatyczny;
  • kompleksowe wsparcie użytkowników (helpdesk);
  • pełna asysta przy wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM;
  • pogwarancyjna obsługa i naprawa urządzeń;
  • reprezentacja klientów wobec dostawców i podmiotów udzielających gwarancji na sprzęt, a także na usługi informatyczne i telekomunikacyjne.
/outsourcing-it.html